Klacht KPN: beloften niet nakmen
Details
De klacht
hallo kpn had een prijsverhoging doorgevoerd .ik mocht toen mijn abonnement opzeggen . ik ben toen naar tmobile gegaan ik had twee mobiele abonnementen afgesloten in combinatie met het internet voor een goede prijs .echter na een paar dagen ben ik benaderd door kpn met een veel betere voorstel waar ik mee heb ingestemd . ik moest wel tmobile melden dat het abbonement niet doorging .dat heb ik gedaan . in plaats van de geweldige korting die mij is beloofd zodat ik niet moest opzeggen kreeg ik een standaard abbonement van de kpn.ik kan de gemmpaakte afspraken niet op een mail laten zetten maar er is een bandopname geweest .ik ben om de tuin geleid door kpn wat kan ik hiertegen doenDe oplossing
dat ze de bandje waarbij ik de afspraak met de medewerker van kpn heb gesproken over de overeengekomen contract tevoorschijn halen en alsnog de belofte nakomenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.