Klacht KPN: beloften niet nakmen

neco

hallo kpn had een prijsverhoging doorgevoerd .ik mocht toen mijn abonnement opzeggen . ik ben toen naar tmobile gegaan ik had twee mobiele abonnementen afgesloten in combinatie met het internet voor een goede prijs .echter na een paar dagen ben ik benaderd door kpn met een veel betere voorstel waar ik mee heb ingestemd . ik moest wel tmobile melden dat het abbonement niet doorging .dat heb ik gedaan . in plaats van de geweldige korting die mij is beloofd zodat ik niet moest opzeggen kreeg ik een standaard abbonement van de kpn.ik kan de gemmpaakte afspraken niet op een mail laten zetten maar er is een bandopname geweest .ik ben om de tuin geleid door kpn wat kan ik hiertegen doen

dat ze de bandje waarbij ik de afspraak met de medewerker van kpn heb gesproken over de overeengekomen contract tevoorschijn halen en alsnog de belofte nakomen

KPN
    Mijn excuses dat het zo lang heeft geduurd voordat u hier antwoord kreeg. Er is, door een verandering in de organisatie, een achterstand ontstaan. Deze achterstand is bijna weggewerkt.

Ik zie aan mijn kant dat er al contact is geweest over deze kwestie. Op dit moment kan ik de precieze voortgang niet inzien maar dat zal ik na het weekend zeker doen. Mocht er dan nog iets zijn wat ik kan doen neem ik contact met u op.
    Voor nu kan ik u alleen een fijn weekend wensen.

Mocht u andere vragen hebben dan kunt u die altijd richten aan onze klantendesk, die 24/7 gratis bereikbaar is, op 0800-0402. Maar ook op onze eigen Social Media kanalen kunt u ons altijd aanspreken. (@kpnwebcare)

Ook een klacht indienen over KPN?