Klacht KPN: Beloofde internetsnelheid komt nog niet in de buurt!

Klachtnummer
# 348817
Gebruiker
Tom Tubbax
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Internetsnelheid laat zwaar te wensen over. Volgens contract tot 100mb/s. Heb twee draadloze connectors gekocht bij KPN en behaal amper 25 mb/s. Volgens hun test heb ik 87 mb/s. Volgens een onafhankelijke speedtest heb ik max. 58 mb/s. Vanwaar dit verschil en wat gaat er aan gebeuren? Heb al spijt dat ik Delta heb opgezegd.

Gewenste oplossing

Er voor zorgt dat mijn internet normaal werkt zoals beloofd.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Tubbax,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Tubbax,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Ook is de voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 20 17.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen