Klacht KPN: BELOVEN? TUURLIJK!! DOEN?.........

VP

Maart 2012 IPhone gekocht bij KPN Dordrecht op Abonnement vorm.
Grote bundel genomen die permanent bij werd gedraaid van 150 euro naar 50.
Bleek na LANG bellen een actie. Kreeg 150 euro rekening!
Kreeg 1,5 jaar lang voor 10 euro extra p.m. gratis muziek aangeboden van KPN.
Zou codes krijgen binnen 2 weken. Nu 2 jaar verder. NOG NIKS. Maar wel betalen!
Zou gratis telefoonhoes naar keuze krijgen in winkel. Wanneer in winkel wisten ze er niks vanaf.
Uiteindelijk besloten abonnement naar 50 euro te zetten, zou ik volgens verkoper NOOIT overheen kunnen.
Volgende maand: 95 euro! Zou aan mij liggen! Heb telefoon sinds dien AMPER gebruikt! Volgende maand erop: 95 euro!
Verkopers zeggen onbeschoft: JA DAG!!!
2x gevallen. telefoon aan diggelen. Kpn: Totaal gratis! U bent goed verzekerd!
Volgende maand: 2x toe: 60 euro erbij geteld aan eigen vergoeding! Het zou toch gratis zijn? En ik had nog eens een luie reparateur!

Hier nog een jaar aan vastzitten?
Ik wil gratis opzeggen!!

V

Ik zou graag nog eens vriendelijk willen vragen om gratis opzeggen van het abonnement. Maar dat wezen ze af. Dan zou ik 1600 aan toestel moeten betalen (Is dat toestel 1600 euro?!!) + 6 maanden doorbetalen vanwege het opzegtermijn!! Dan kan ik net zo goed mijn telefoon gewoon aflossen dit laatste jaar. Maar ik wil PER DIRECT WEG!!

KPN
    Geachte mevrouw Pragt,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Pragt, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U heeft nog een ander nummer waarop u bereikbaar bent?
    U kunt de behandelaar van deze reactie ook zelf rechtstreeks bereiken via telefoonummer 070-343 20 04.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?