Opgelost door KPN: Beltegoed

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 65985
Gebruiker
H.c.m.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb online met VISA kaart beltegoed opgewaardeerd met 10 euro .Nadat ik alles heb ingevuld gaf de iPad error aan. Ik nogmaals met 10 euro opgewaardeerd. Weer error. Vervolgens krijg ik 2 sms'en met het bericht je beltegoed is succesvol verhoogd met 10 euro. Nu heb ik 20 euro beltegoed wat een halfjaar geldig is

De oplossing

Graag 10 euro terug storten.
Als dat niet mogelijk is mijn beltegoed nu verlengen met een jaar.
Tot 30 juni 2015. 30 juni 2014 heb ik opgewaardeerd. 20 euro is nu geldig tot 31 december 2014

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    H.c.m.
    Datum
    Hoop dat kpn binnenkort contact met me opneemt. Tot nu toe geen contact gehad
  2. Auteur
    H.c.m.
    Datum
    KPN heeft kontakt met mij opgenomen.
    KPN stort 10 euro terug op mijn bankrekening.
    Ik behoud de 20 euro beltegoed.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.c.m.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen