Klacht KPN: Ben al vanaf augustus aan het bellen ( minimaal 20 medewerkers gesproken) ivm het aansluiten van d

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 492276
Gebruiker
Marieke
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder van 90 jaar zit nu bijna 3 maanden zonder internet, vaste telefoon en tv .

De oplossing

Dat het nu eindelijk opgelost wordt!

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Luijten,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    Marieke
    Datum
    Ik hoop echt dat binnenkort ook
    “ werkelijkheid “ wordt. Mij is al zeker meer dan 5 x beloofd dat ik teruggebeld word. Gisteren en ook weer vandaag zit ik tevergeefs op jullie telefoontje te wachten......!!!
  3. Auteur
    Marieke
    Datum
    Onderstaande mail heb ik vrijdag verstuurd naar contactpersoon die mij nav mijn klacht heeft gebeld. Ik heb een 06 nummer en e mail gekregen zodat ik rechtstreeks in contact kon blijven met klachtenafdeling KPN. Afgelopen vrijdag geprobeerd contact te krijgen maar helaas .... zie onderstaande mail.:
    Geachte heer ....

    Helaas heb ik deze ochtend telefonisch geen contact kunnen krijgen met u vandaar mijn vraag per mail of er al iets bekend is over de aansluiting van de tv, telefoon en het internet bij mijn moeder.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marieke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helaas heeft KPN het probleem nog steeds niet opgelost......
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen