Klacht KPN: Ben je eenmaal klant bij KPN dan doen ze niets meer voor je.

Wilfredo69

KPN wil mijn toestel.niet omruilen omdat de wettelijke termijn verlopen. Alles is nog verzegeld en geseald. Dezelfde KPN heeft mij eind augustus geadviseerd te wachten met verlengen omdat er iets aan kwam wat voor mij voordelig zou uitpakken. Deze mevrouw (De V*g*l,) zou mij terugbellen hierover maar achteraf bleek zij iets gezegd had wat ze niet mocht zeggen. Er zijn vele verzoeken naar haar intern verzonden. Nu bleek dat zij doelde op het nieuwe product Hussel. Het gaat mij nu om het feit dat men mij niet verder wil helpen het kost KPN niets extra's. Ik heb alle data van deze gesprekken.

Toestel ruilen en persoonlijk contact met manager.
Mails worden afgedaan via externe callcenter medewerkers.

Wilfredo69
    Al moet ik nog twee jaar aandacht vragen voor mijn klacht. Iedereen mag weten dat KPN haar klanten niet serieus neemt. Ben je een paar dagen te laat met het ruilen van je toestel jammer joh.
    Zelf maken ze fout op fout maar dat mag blijkbaar.
    Wilfredo69
    Dit is de nieuwe tactiek van KPN niet meer reageren.
    KPN maakt regelmatig fouten maar wanneer een klant te laat is, is de enige reactie Jammer joh.

Wilfredo69
KPN probeert kritische klanten de mond te snoeren door de mogelijkheid om een bericht te plaatsen op facebook uit te schakelen. KPN gaat niet eens het gesprek aan met een betalende klant.

Ook een klacht indienen over ?