Opgelost door KPN: benaderen & aanmaken emailaccounts en emailaliassen niet mogelijk bij KPN GLASVEZEL

Verheij/Vriends

Ik ben niet de enige met deze klacht. Op het forum van KPN Glasvezel blijkt dat vele klanten dezelfde klacht hebben. Het zou een storing zijn volgens KPN Glasvezel.
Sinds begin oktober zijn wij over naar KPN Glasvezel, wij hadden al ASDL van KPN.
Het bleek onmogelijk om zelf emailaccounts & aliassen aan te ma ken. Een medewerker heeft dit toen gedaan en ik zou later de handeling af kunnen maken. Nu vandaag 29 december wil ik verder gaan. Ik blijk 4 emailaccounts te hebben en 1 wordt er nog steeds aangemaakt. De 4 emailaccounts kan ik niet benaderen. Ik bel met 0800-0404. Er is een storing. Wij kunnen nu niets doen. De storing is dus nog steeds niet verholpen. Ik kan niets, geen nieuwe aanmaken, niet benaderen niet verwijderen. Sorry er wordt hard aangewerkt, u moet wachten tot we het opgelost hebben. Hoe lang moet ik nog wachten, nog 3 maanden? Op het forum blijken wij niet de enige zijn. Ik heb niet het gevoel dat KPN Glasvezel haar klanten serieus neemt en ben teleurgesteld!

1. Ik heb op korte termijn een nieuw email-adres nodig.
2. Ik wil zelf mijn accounts & emailaliassen kunnen benaderen, aanmaken, wijzigen of verwijderen.
3. Ik wil een snelle oplossing. Dit probleem is er al vanaf de overgang, ik ben niet de enige klant met dit probleem. KPN Glasvezel moet de storing op korte termijn oplossen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Vriends,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Verheij/Vriends
    De KPN geeft aan met een reactie te komen, hier wacht ik dus nu op!!!
    KPN
    Geachte mevrouw Vriends, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Verheij/Vriends
    Het emailaccount en bijbehorende alias is geregeld.
    KPN
    Geachte mevrouw Vriends, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Verheij/Vriends
    De kpn heeft klacht afgehandeld en besloten twee maanden bel te goed retour te betalen. mvg A. Verheij
    Verheij/Vriends
    Als de KPN het afgesproken nakomt is de klacht uiteindelijk netjes afgehandeld. Eerlijkheidshalve ben ik wel van mening, dat bij de eerste klacht dit had moeten gebeuren.

Verheij/Vriends

Ook een klacht indienen over KPN?