Opgelost door KPN: Beperkingen Experiabox v8

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 125379
Gebruiker
Joost
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In mijn Experiabox v8 kan ik aantal noodzakelijke instellingen niet wijzigen. In verband met thuiswerken wil ik via een virtual private network inloggen op het werk. Nu is het probleem dat ik geen verbinding kan leggen met kantoor omdat mijn Experiabox v8 hetzelfde subnet 192.168.2.x gebruikt als het bedrijf waar ik werk. In de Experiabox v10 is het subnet wek te wijzigen. Het laten wijzigen van het subnet op kantoor is helaas niet mogelijk in verband met koppelingen met derden. Daarnaast wil ik ook mijn DNS wijzigen om zo ongewenste content te kunnen blokkeren alle (gast-) devices.

Wel wil ik nog vermelden verder bijzonder tevreden te zijn over KPN glasvezel.

De oplossing

Rechtstreekse levering van een Experiabox v10.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kool,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Joost
    Datum
    Vanochtend contact gehad met KPN. Bevredigende oplossing toegezegd. Wacht nu op de uitvoering hiervan. Zodra de afhandeling gereed is zal ik de klacht afmelden.
  3. Auteur
    Joost
    Datum
    Toezegging nagekomen, met dank!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joost
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen