Opgelost door KPN: Beperkingen Experiabox v8
Details
De klacht
In mijn Experiabox v8 kan ik aantal noodzakelijke instellingen niet wijzigen. In verband met thuiswerken wil ik via een virtual private network inloggen op het werk. Nu is het probleem dat ik geen verbinding kan leggen met kantoor omdat mijn Experiabox v8 hetzelfde subnet 192.168.2.x gebruikt als het bedrijf waar ik werk. In de Experiabox v10 is het subnet wek te wijzigen. Het laten wijzigen van het subnet op kantoor is helaas niet mogelijk in verband met koppelingen met derden. Daarnaast wil ik ook mijn DNS wijzigen om zo ongewenste content te kunnen blokkeren alle (gast-) devices.Wel wil ik nog vermelden verder bijzonder tevreden te zijn over KPN glasvezel.
De oplossing
Rechtstreekse levering van een Experiabox v10.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.