Klacht KPN: Bereikbaarheid netwerk thuis

Klachtnummer
# 40595
Gebruiker
Rodney
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Al langere tijd is het netwerk binnenshuis van KPN te slecht voor woorden. Meerdere malen gevraagd wat hier aan te doen is of dat er extra masten geplaatst kunnen worden. KPN geeft hier bij de klantenservice geen gehoor over en blijft maar doorverwijzen.

Telefoons gaan niet over, bij het opnemen alleen maar stilte, midden in het gesprek verbreekt de verbinding. Ik heb dit meerdere malen per dag en liet dit altijd maar gebeuren, maar het kan ook teveel worden.

Eens kijken of er op deze manier wel iets gedaan kan worden aan het bereik thuis.

Gewenste oplossing

Het gaat over het bereik in postcodegebied 1942EZ, ik hoop dat hier eens wat aan gedaan kan worden door deze provider. Ik verwacht dat dit binnen een maand opgelost kan worden. Blijkt dit te lastig te zijn, dan zou het fijn zijn als het contract kan worden beëindigd zodat ik op zoek kan gaan naar een provider die mij wel van de telecommunicatie van 2013 kan laten genieten.

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Graaff,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Rodney
    Datum
    Bedankt, ik wacht het antwoord af
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Graaff, De behandelaar van deze reactie heeft u geinformeerd.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Rodney
    Datum
    KPN heeft gebeld op een vrij denigrerende manier van communiceren. Er was weinig coulance en de medewerker drong erop aan dat ze niets konden doen en niet zomaar even wat dingen konden veranderen. De schuld is mijn apparatuur in huis, wat toch vreemd is! Niets was bespreekbaar en in notities stond dat ze zelfs niets voor mij mocht doen. Niet echt een manier van klacht oplossen? Misschien vanaf maandag wel met jullie nieuwe directeur Dhr. Postma?
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Graaff, Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen