Klacht KPN: Beroerde service en nog altijd geen tv en internet

Purper

Al vanaf het begin ging alles mis bij KPN bij mijn nieuwbouwwoning. Ik schaar Reggefiber hier ook maar onder aangezien KPN gewoon eigenaar is van hen. Geen communicatie onderling waardoor ik enkele weken moet wachten totdat glasvezel wordt aangesloten in de meterkast. Verkeerde contract doorgevoerd met onjuiste gegevens, wachten, wachten en wachten. Uiteindelijk Digitenne ontvangen als tussenoplossing met belabberd bereik met tv en internet.

Een week geleden eindelijk het pakket ontvangen, maar de monteur werd pas ingepland 16 juni. Dit zou naar voren gehaald worden door de eerdere problemen, totdat ik weer gebeld werd dat de afspraak door KPN verwijderd was en nu pas op z'n vroegst de 21e kon. Onvoorstelbaar, en van enig begrip of tegemoetkoming is geen sprake. Inmiddels zitten al een maand met nauwelijks tv/internet en daar komen dus weer enkele weken bij. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, alle medewerkers wijzen naar elkaar en niemand neemt verantwoordelijkheid.

Ik zit al een maand zonder fatsoenlijke internet en tv en wil hier niet nog 2 weken extra op hoeven te wachten. Het is een kleine handeling om op te lossen, ergens zit iets niet goed bij het glasvezelkastje of experiabox.

KPN
    Geachte heer Kluivers,

KPN Klantenreacties CMT
    Purper
    KPN heeft inderdaad contact opgenomen, er zal nog een oplossing gezocht moeten worden want eerder dan 21 juni kan dus blijkbaar niet... Ivm verschuiven afspraak kan ik hier niet bij zijn door werk, dus afwachten maar of het dan wel lukt. Ondertussen is ook weer een tijd geen internet gehad aangezien de 20gb opgebruikt zou zijn die we maximaal konden gebruiken via Digitenne hoewel er maar 17,5gb als verbruikt op de mobiele wifi-ontvanger stond...
    KPN
    Geachte heer Kluivers,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?