Klacht KPN: Bestaande klanten mogen best wat meer gewaardeerd worden

Klachtnummer
# 428100
Gebruiker
Tedstraathof
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Als vaste klant netjes gebeld voor een nieuwe aanbieding zowel voor vast als mobiel. Voor nieuwe klanten is er veel mogelijk, echter als je eenmaal gewoon al jaren klant bent kan kpn helaas weinig voor je betekenen...

De oplossing

Graag zou ik een goed aanbod ontvangen zowel mobiel voor mijn vrouw en mij en voor het vaste internet en tv. Iets wat mij als vaste klant een meer gewaardeerd gevoel geeft.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Straathof,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Straathof,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen