Opgelost door KPN: Bestelde product niet geleverd

Wouter

Eind juli bij KPN alles-in-een standaard besteld. In de bevestiging via email stond het juiste pakket vermeld. Enkele dagen later ontving ik een bevestiging via post. Hierin werd gesproken over alles-in-een instap (minder zenders, betalen voor extra zaken en trager internet). Contact met helpdesk. Zou aangepast worden. Niets meer van gehoord. Nog maar eens gebeld. Toen bleek dat ze een bestelling niet kunnen wijzigen. Pakket zou opgewaardeerd worden zodra het verkeerde pakket geleverd was. Modem en tv-ontvangers werden geleverd zonder adapter. Nieuwe levering ontvangen maar zonder kabels. Monteur langs geweest op een ander tijdstip dan met KPN afgesproken. Die is weggegaan zonder dat de verbinding werkte. Dag later nieuwe monteur. Die heeft het al iets beter kunnen oplossen. In ieder geval deed de TV het. Tot op heden nog steeds zeer traag internet. Moet weer een monteur voor langskomen. Kreeg mail dat ik het HBO pakket had afgenomen. Had een medewerker perongeluk aangezet. ONTEVREDEN!

Ik wil in eerste instantie gewoon gebruik maken van het product dat ik heb besteld. Daarnaast ik heb flink kosten gemaakt voor alle telefoontjes die ik naar de helpdesk heb gemaakt en heb ik ondertussen reeds 2 weken niet het pakket dat ik besteld heb. De kosten die ik heb gemaakt wil ik vergoed hebben en de periode dat ik niet van de bestelde dienst gebruik heb kunnen maken wens ik niet op de factuur terug te zien.

Daarnaast zou het leuk zijn, gezien er eigenlijk helemaal niets goed is gegaan bij de levering van dit product, KPN een geste doet richting haar klanten. Maandje gratis, bosje bloemen, van mij part een doosje bonbons - maar laat aan je klanten weten dat dit niet de normale gang van zaken is.

KPN
    Geachte heer Van Dijk,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Wouter
    20 augustus is er een monteur langs geweest, die heeft de internet verbinding niet werkend gekregen.
    21 augustus is er een monteur langs geweest die aangaf dat zijn collega heeft zitten prutsen en heeft opnieuw de aansluiting in de meterkast gedaan.
    Daarna werkte het nog steeds niet. Er is tot 2x toe iets in de centrale aangepast.
    3 september is er weer een monteur thuis geweest. Deze geeft aan dat zijn collega van 21 augustus heeft zitten prutsen en de zooi verkeerd heeft aangesloten.
    Wouter
    Nog steeds haal ik niet de beloofde snelheid. De aanbieding is tot 40 mbit, dus ik wist van te voren dat ik nooit 40 mbit zou gaan halen. Maar het "service" center van KPN vertelde met dat ik op 34 mbit zou uitkomen. Dat was prima. Alleen nu is na alle werkzaamheden van KPN de snelheid uitgekomen op 26 mbit. Ruim 25% langzamer als was toegezegd!!!!!
    Wouter
    Vanochtend gebeld door een vriendelijke mevrouw van de KPN na aanleiding van het verhaal hierboven. Ze zou me een e-mail sturen met daarin haar gegevens zodat ik haar persoonlijk terug kon bellen als de klachten niet spoedig verholpen waren. Ik heb geen mail ontvangen. Ook zou ik deze middag terug gebeld worden door een techneut om te kijken naar het probleem met de internet verbinding. Geen telefoontje gehad. Hoewel een een prettig gesprek was met deze mevrouw eindigt het weer in teleurstelling
    Wouter
    Oh, en KPN, als je dit leest. We hebben ook nog steeds problemen met opgenomen programma's bekijken en met uitzending gemist.Bij het terug kijken van een opgenomen programma krijgen we de melding: "programma niet beschikbaar door een opname conflict".En bij het kijken van een uitzending gemist programma krijgen we de melding "niet beschikbaar in verband met het broadband profiel".Deze programma's doen zich nu al 2 weken lang voor. Begin het echt heel erg zat te worden.....
    Wouter
    Vandaag zou monteur nummero 4 langskomen tussen 14:00 en 15:00. Het is ondertussen 16:15 en geen monteur. Afspraken maken met KPN is erg moeilijk. Heb nu al 4x een halve dag vrij moeten nemen van mijn werk. Vind dit wel een beetje zonde worden van mijn vakantiedagen. Wie gaat dat vergoeden?
    Wouter
    Beloofde monteur is uiteindelijk 1.5 uur te laat langs geweest maar heeft het probleem niet kunnen verhelpen. Nu komt er volgende week een collega van hem langs die meer verstand van zeker heeft om het wel op te lossen. Dat wordt dus al de 5e monteur die langs gaat komen. Mijn verwachting dat dit opgelost wordt is wel heel erg klein geworden.Ook wacht ik nu al 1.5 week tot de dame van de klachten afdeling me terugbelt zoals beloofd. Ook dat gebeurt niet. Ook op deze site - 0 reacties.
    KPN
    Geachte heer Van Dijk,Uw klacht is nog steeds in onderzoek bij onze behandelaar. Helaas is het technisch probleem niet direct oplosbaar. De behandelaar houd u op de hoogte.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Wouter
    Na totaal 6 monteurs over de vloer gehad te hebben heb ik besloten een externe partij in te schakelen. Deze man wist het probleem in 10 minuten op te lossen. Internet werkt nu goed. Nog steeds problemen met 1 van de tv ontvangers. Klacht afhandeling duurt veel te lang. Echter absurd dat er 6 monteurs een externe partij 2 draadjes aansluit en dat alles dan werkt. Vertrouwen in KPN als organisatie is weg. Wacht op een fatsoenlijke compensatie.
    KPN
    Geachte heer Van Dijk,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
    Wouter
    Na een hoop heen en weer bellen werkt nu eindelijk alles en heeft KPN een prima voorstel gedaan om gemaakte kosten te vergoeden.

Wouter

Ook een klacht indienen over KPN?