Opgelost door KPN: Bestelling alles in 1 pakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 158132
Gebruiker
Wilma Blokzijl
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Begin januari bij KPN winkel bestelling geplaatst voor alles in 1 pakket .Begin februari gebeld naar KPN voor afspraak met monteur.Het blijkt dat iemand van KPN mijn bestelling heeft geannuleerd zonder mijn medeweten.Op 3 februari nieuw contract gekregen en afspraak dat op 26 februari monteur zou komen voor installatie.Week van te voren sms KPN vergeet uw afspraak niet, 25 februari zelfde sms.Maar op 24 februari ook telefoontje van KPN dat er geen monteur beschikbaar was en bestelling nog niet klaar.Op 26 februari is er wel een monteur geweest maar alles in 1 werkt niet en vaste telefoon ook niet meer.Meerdere keren gebeld naar KPN.Allerlei antwoorden waar ik niets mee kan,van uw bestelling is in behandeling, het is druk, het kan gebeuren, druk bij technische dienst en als klap op de vuurpijl KPN is zo`n groot bedrijf en het is logisch dat er dan fouten worden gemaakt.Ik heb spijt dat ik op de aanbieding van KPN ben in gegaan.Ik ben heel benieuwd of er hier wel op gereageerd wordt.

De oplossing

Werkende interactieve tv, internet en telefoon.Is dit niet te realiseren dan wil ik van mijn contract af

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Blokzijl,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Wilma Blokzijl
    Datum
    Ik hoop op een positieve reactie en vooral dat alles eindelijk gaat werken.Zeer benieuwd.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Blokzijl,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  4. Auteur
    Wilma Blokzijl
    Datum
    Na aantal telefoongesprekken met afdeling escalatie van KPN nu eindelijk mail met inlogcode en wachtwoord om in te loggen.Maar......sinds een week werkt plotseling Internet niet meer.Datum oplossing kan niet gegeven worden.Ik word hier moedeloos van.Wel als tijdelijke oplossing dongen ontvangen.
  5. Auteur
    Wilma Blokzijl
    Datum
    Eindelijk sinds 23 maart werkt alles.
  6. Auteur
    Wilma Blokzijl
    Datum
    Het heeft uiteindelijk 3 weken geduurd na indienen klacht via Consumentenbond,maar alles werkt nu.
    Jammer dat er pas wat wordt ondernemen door KPN Door indienen klacht op deze.manier.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wilma Blokzijl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen