Opgelost door KPN: Bestelling annuleren

# 112085
P-Borgman

Op dinsdag 26 mei heb ik een simonly pakket van KPN geweigerd aan de deur omdat ik de order niet meer telefonisch kon annuleren, dit op aanraden van een medewerker.

Een half uur na weigeren van pakket kreeg ik netjes een mail dat de order is geannuleerd, woensdag 27 mei geprobeerd een nieuwe order te plaatsen, dit lukte helaas niet.

Vrijdag 29 mei opnieuw geprobeerd maar helaas, gebeld met afd annuleringen, deze vertelde dat de order geweigerde order nog niet uit systeem was, en dat dit binnen 4 uur zou gebeuren en dat ik vrijdagavond na 19.00 uur en uiterlijk zaterdag morgen een nieuwe order kon plaatsen.

Maar tot op heden is het probleem niet opgelost, ik heb een beetje het idee dat ik aan het lijntje word gehouden.

Oude order uit systeem halen zodat ik weer kan bestellen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Borgman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    P-Borgman
    Zeer snel en netjes door kpn geholpen, ze hebben alles uitgezocht.

P-Borgman

Ook een klacht indienen over KPN?