Klacht KPN: Bestelling wordt niet geleverd, Kpn duikt verantwoordelijkheid.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 401047
Gebruiker
Scheers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling wordt niet geleverd, Kpn duikt verantwoordelijkheid.
Bestelde wifi versterker wordt niet op afgesproken moment geleverd. Aansluitend kan er geen herlevering of plaatsvinden, pas naar veel aandringen. En zelfs dan is het nog maar afwachten omdat het systeem de levering bepaalt.

De oplossing

Wifi versterker naar ons woonadres sturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Scheers
    Datum
    12-11-2019 pakket ontvangen, echter blijkt dit niet de versterker die wij eerder hadden besteld.
    Dus zelfs na een herstel actie, blijft KPN verzaken. Het is werkelijk waar ongelofelijk.

    Gewenste versterker "draadloze variant" witte ronde.

    Aansluitend gesproken met medewerker "Esra" klantenservice welke, hoewel ze zeer haar best heeft gedaan, het voorstel had zelf maar contact op te nemen met de bestel service. Dit aangezien zij in de systemen vernam dat de oorspronkelijke order nog wel in het systeem staat. Zij gaf daarbij aan dat er nog wel conform wordt afgeschreven. Wellicht kan iemand bij KPN uitleggen, wat er hier gaande is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Scheers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uitgangspunt was niet om een gratis versterker te ontvangen, sterker nog ik stuur hem graag terug. Ook ben ik bereid voor de draadloze te betalen. Het enige wat ik telkens vraag is uw afspraken na te komen conform de gemaakte afspraken. Dit lijkt nu juist een probleem. Telkens wordt er wat anders geboden dan de gestelde vraag. Nu heb ik de volgende vragen, waar kan ik de ontvangen versterker retour sturen en wanneer kan u de betaalde "draadloze" toezenden. Ik snap dat het vrij lastig is allemaal. uw mag te allen tijde bellen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?