Opgelost door KPN: Betalen voor een niet afgenomen product

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 178572
Gebruiker
Francoisculi
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij KPN, na een afgelopen contract; een Samsung S7 besteld, daar wordt voor eigen rekening € 145, 32 in rekening gebracht.
Ik heb de S7 na bekeken te hebben, meteen weer terug gestuurd, omdat het toestel niet aan mijn verwachtingen voldeed.
Tot mijn grote verbazing schreef KPN 3 weken na het terug zenden van de S7 , wel het bedrag af van mijn rekening.
Dit bedrag heb ik dus gestorneerd , nu krijg ik mail van KPN, dat ik het bedrag wel moet betalen ,daarna wordt het terug gestort op mijn rekening.
Na een langdurige telefoon gesprek met KPN, is er geen mogelijkheid om dit factuur te wissen.
Vreemde zaak, dat je moet betalen voor iets wat je niet hebt gekocht, en dan het bedrag na een aantal weken weer krijgt terug gestort.
In welk jaar leven we, kom op KPN, deze behandeling is niet van deze tijd

De oplossing

Gewoon heel simpel; geen rekening meer sturen KPN heeft de Samsung S7 retour ontvangen en ik heb de rekening gestorneerd, dus staan we nu weer gelijk

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Zwaanswijk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Francoisculi
    Datum
    KPN HEEFT DE KLACHT GOED AFGEHANDELD, ZONDER PROBLEMEN EN GEZICHT VERLIES, BRAVO, HET KAN DUS WEL
    BEDANKT ALLEMAAL.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Francoisculi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen