Opgelost door KPN: Betalen voor een niet afgenomen product

Francoisculi

Ik heb bij KPN, na een afgelopen contract; een Samsung S7 besteld, daar wordt voor eigen rekening € 145, 32 in rekening gebracht.
Ik heb de S7 na bekeken te hebben, meteen weer terug gestuurd, omdat het toestel niet aan mijn verwachtingen voldeed.
Tot mijn grote verbazing schreef KPN 3 weken na het terug zenden van de S7 , wel het bedrag af van mijn rekening.
Dit bedrag heb ik dus gestorneerd , nu krijg ik mail van KPN, dat ik het bedrag wel moet betalen ,daarna wordt het terug gestort op mijn rekening.
Na een langdurige telefoon gesprek met KPN, is er geen mogelijkheid om dit factuur te wissen.
Vreemde zaak, dat je moet betalen voor iets wat je niet hebt gekocht, en dan het bedrag na een aantal weken weer krijgt terug gestort.
In welk jaar leven we, kom op KPN, deze behandeling is niet van deze tijd

Gewoon heel simpel; geen rekening meer sturen KPN heeft de Samsung S7 retour ontvangen en ik heb de rekening gestorneerd, dus staan we nu weer gelijk

KPN
    Geachte heer Zwaanswijk,

KPN Klantenreacties CMT
    Francoisculi
    KPN HEEFT DE KLACHT GOED AFGEHANDELD, ZONDER PROBLEMEN EN GEZICHT VERLIES, BRAVO, HET KAN DUS WEL
    BEDANKT ALLEMAAL.

Francoisculi

Ook een klacht indienen over KPN?