Klacht KPN: betalen voor ongevraag plus pakket all in one tv, telefoon, internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 3759
Gebruiker
A.M. Woudstra
Datum
8 reacties

Details

Klacht

Met verbijstering heb ik uw mailtje gelezen waarin u mij meldt dat het 3 maanden gratis pluspakket, waar ik absoluut niet om gevraagd had toen ik uw basispakket bestelde, als ik niet reageer automatisch omgezet gaat worden in een betaald abonnement van 10 euro per maand. Dit lijkt mij de omgekeerde wereld.
U biedt mij gratis iets aan wat ik niet besteld heb en als ik daar zelf geen actie in ga ondernemen, gaat u mij daar een rekening voor sturen? Ik vind dit van een verregaande brutaliteit en eigenlijk zelfs oplichterij. Ik heb bij u een basispakket besteld en geen pluspakket.
Als cadeautje of lokkertje oid stuurt u mij een pluspakket, waar ik absoluut niet om gevraagd heb door, en dan krijg ik als ik even niet oplet een rekening?

En om het nog erger te maken, stuurt u me deze mededeling per mail en dan ook nog niet eens op mijn nieuwe mailadres bij u maar op mijn oude adres, wat ik gelukkig nog even door heb laten lopen. Als dat de manier is waarop de KPN met zijn klanten om denkt te gaan, zal ik eens omzien naar een nieuwe leverancier.


Hoogachtend,

Drs. A.M. Woudstra

Gewenste oplossing

Het lijkt me het beste als u zelf dit abonnement voor mij beeindigd en in het vervolg geen "gratis"dingen meer weggeeft waar u vervolgens een rekening voor stuurt.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

8 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Woudstra ,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    A.M. Woudstra
    Datum
    Ik wacht uw reactie af
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    A.M. Woudstra
    Datum
    Ik ben blij dat u mij meldt dat de klacht in onderzoek is bij uw behandelaar maar dat was hij bijna 2 weken gelden ook al. Graag een echte reactie in plaats van een computergestuurd mailtje.met vriendelijke groet,A.M. Woudstra
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Woudstra,De behandelaar van de reactie is helaas door omstandigheden nog niet in de gelegenheid geweest u te bereiken.
    Excuses voor het ongemak.
    Binnenkort zal hij contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    A.M. Woudstra
    Datum
    Zo kennen we er nog wel een paar. Dmv automatische mailtjes mensen het bos insturen. Gewoon niks antwoorden maar wel een mailtje sturen zodat het lijkt of er gereageerd is, bah! Inmiddels is er al wel een maand verstreken en geen echte reactie!
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Woudstra,Op het klachtenkompas is het niet mogelijk om automatische reacties te plaatsen. Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u de behandelaar bereiken door een mail te sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    A.M. Woudstra
    Datum
    Na meer dan een maand na mijn reactie kreeg ik een telefoontje van een aardige mevrouw (dat dan weer wel) ook zij vond de manier waarop KPN omging met de klanten niet gepast en zou de klacht in ieder geval doorsturen. Wonderlijk dat ik dan van de KPN CMT zo juist een bericht krijg dat mijn klacht nog onder behandeling is. Er wordt daar erg langs elkaar heegewerkt, geloof ik.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen