Opgelost door KPN: Betalen voor reeds opgezegd abonnement.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 261659
Gebruiker
Juweel21
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Beste KPN,
Ik heb zojuist naar de klantenservice van KPN gebeld omdat ik een factuur binnen heb gekregen voor een abonnement die ik al in februari 2017 heb opgezegd. Er is mij destijds vermeld dat 23 april 2017 de einddatum van mijn abonnement/contract zou zijn. Dit blijkt gezien de factuur en het telefoongesprek zojuist niet het geval te zijn. In het gesprek zonet werd mij verteld dat de melding dat ik mijn abonnement wilde opzeggen niet is doorgekomen en dat ik niet kan aantonen dat ik destijds gebeld heb en dat ik daarom pech zou hebben.
Het komt er dus op neer dat ik op moet draaien voor een fout die bij jullie intern heeft plaatsgevonden. Ik vind het ronduit belachelijk dat mij in februari werd verteld dat mijn abonnement eind april zou worden beëindigd en ik nu nog een maand (tot 10 juni 2017) door moet betalen. Ik heb inmiddels een abonnement afgesloten bij een andere provider waardoor ik nu totaal onnodige kosten maak. Kosten die ik als student totaal niet kan gebruiken.

De oplossing

Kwijtschelding van factuur. Niet betalen voor de maand mei.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Beumkes,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Juweel21
    Datum
    Jammer dat ik nog geen antwoord heb gehad en het geld al wel van mijn rekening is afgeschreven...
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Beumkes,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Juweel21
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedankt! Ik krijg mijn geld terug.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?