Opgelost door KPN: Betalen voor reeds opgezegd abonnement.

Beste KPN,
Ik heb zojuist naar de klantenservice van KPN gebeld omdat ik een factuur binnen heb gekregen voor een abonnement die ik al in februari 2017 heb opgezegd. Er is mij destijds vermeld dat 23 april 2017 de einddatum van mijn abonnement/contract zou zijn. Dit blijkt gezien de factuur en het telefoongesprek zojuist niet het geval te zijn. In het gesprek zonet werd mij verteld dat de melding dat ik mijn abonnement wilde opzeggen niet is doorgekomen en dat ik niet kan aantonen dat ik destijds gebeld heb en dat ik daarom pech zou hebben.
Het komt er dus op neer dat ik op moet draaien voor een fout die bij jullie intern heeft plaatsgevonden. Ik vind het ronduit belachelijk dat mij in februari werd verteld dat mijn abonnement eind april zou worden beëindigd en ik nu nog een maand (tot 10 juni 2017) door moet betalen. Ik heb inmiddels een abonnement afgesloten bij een andere provider waardoor ik nu totaal onnodige kosten maak. Kosten die ik als student totaal niet kan gebruiken.

Kwijtschelding van factuur. Niet betalen voor de maand mei.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Beumkes,

KPN Klantenreacties CMT
    Juweel21
    Jammer dat ik nog geen antwoord heb gehad en het geld al wel van mijn rekening is afgeschreven...
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Beumkes,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Juweel21
Bedankt! Ik krijg mijn geld terug.

Ook een klacht indienen over KPN?