Klacht KPN: Betaling voor je telefoon

Whogeman

KPN geeft aan dat je je telefoon "gratis" of nagenoeg gratis krijgt bij je abonnement krijgt.
Maar eigenlijk weten we dat je bij de neus word genomen omdat deze korting in je abonnement is verrekend.
Maar dit word nergens vermeld dat je hier gewoon voor betaald en totaal niet eerlijk is.
Het is ook niet rechts geldig om de consument zo bij de neus te nemen.
En als je dan de klanten service belt willen ze je niet helpen hierbij want op dit moment is het contract dat je hebt niet rechtsgeldig, en wil deze dan ook ontbinden want hou hier niet van.
Want tevens word je ook op een ander spoor gezet mbt je verzekering van je telefoon, ik heb den dure verzekering en er is mij bij de aankoop van mijn abonnement verteld dat als mijn telefoon kapot is deze kosteloos gemaakt word en nu dit het geval is zeggen ze dat er een eigen risico aan zit van €50,- dit is mij niet verteld anders had ik deze verzekering ook niet afgesloten dus KPN wat gaan we voor elkaar betekenen ?

Wil mijn abonnement opzeggen en een nieuw en eerlijk nieuw abonnement .

KPN
    Geachte heer Hogeman,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?