Klacht KPN: Betaling voor je telefoon

Klachtnummer
# 132289
Gebruiker
Whogeman
Datum
1 reactie

Details

Klacht

KPN geeft aan dat je je telefoon "gratis" of nagenoeg gratis krijgt bij je abonnement krijgt.
Maar eigenlijk weten we dat je bij de neus word genomen omdat deze korting in je abonnement is verrekend.
Maar dit word nergens vermeld dat je hier gewoon voor betaald en totaal niet eerlijk is.
Het is ook niet rechts geldig om de consument zo bij de neus te nemen.
En als je dan de klanten service belt willen ze je niet helpen hierbij want op dit moment is het contract dat je hebt niet rechtsgeldig, en wil deze dan ook ontbinden want hou hier niet van.
Want tevens word je ook op een ander spoor gezet mbt je verzekering van je telefoon, ik heb den dure verzekering en er is mij bij de aankoop van mijn abonnement verteld dat als mijn telefoon kapot is deze kosteloos gemaakt word en nu dit het geval is zeggen ze dat er een eigen risico aan zit van €50,- dit is mij niet verteld anders had ik deze verzekering ook niet afgesloten dus KPN wat gaan we voor elkaar betekenen ?

Gewenste oplossing

Wil mijn abonnement opzeggen en een nieuw en eerlijk nieuw abonnement .

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hogeman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen