Opgelost door KPN: Betalingsachterstand leidt tot blokkeren telefoon en 51 euro aan kosten!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46962
Gebruiker
idem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had een betalingsachterstand van 2.22 !!!. Hierop is mijn telefoon geblokkeerd.
Via internet de betaling regelen kon niet daar ik geen tancode kon ontvangen. Bij het ing kantoor moest ik 8 euro betalen voor een spoedbetaling. Daarnaast kreeg ik van HI een rekening voor 28 euro opnieuw aansluiten en 15 euro herinneringskostennota.

Alsof het afsluiten van je telefoon niet erg genoeg is, krijg je als klant nog te maken met achteraf 51 euro aan kosten!!


De oplossing

Terugbetaling van de 28 en 15 euro van HI.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    idem
    Datum
    Ik ben gebeld door KPN door een dame die me zei dat er wel iets te regelen valt. Kortom: ik heb alle kosten teruggestort gekregen.
    Prima dus!
    Echter, een excuus is niet gemaakt en ook een inhoudelijke reactie is er niet geweest!
  2. Auteur
    idem
    Datum
    Alle kosten teruggestort gekregen zonder enig probleem!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
idem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy