Klacht KPN: BEVRIEZEN ABONNEMENT EN KOMT GEEN AFSPRAKEN NA

Steefje

Ik heb al eerder een klacht ingediend wat betreft het bevriezen van mijn abonnement:
Vorige week donderdag werd ik gebeld door een van de medewerkers van KPN, hij zou mijn abonnement niet bevriezen, want ja als ik terug zou komen van reis zou ik ook een nieuw abonnement willen.. Dus kwam hij met het idee om alsnog mijn abonnement stop te zetten. Het enige wat ik dan nog zou moeten betalen zijn de toestelkosten (die ik bij mijn abonnement kreeg) en dan zou het abonnement stop gezet worden. Hij zou mij de factuur mailen. Deze mail met de factuur heb ik nooit ontvangen en dus heb vanochtend KPN gemaild. Ik kreeg als reactie dat ik alleen van mijn abonnement af kan als ik de volledige afkoopsom afreken! Ik heb meteen met de klantenservice gebeld en die kon mij ook niet verder helpen.

Ik vind het erg jammer dat mij nu al 2x iets beloofd is en het niet nageleefd wordt

Dat mijn abonnement bevriest wordt of dat ik alleen nog mijn toestelkosten hoef te betalen tegen een schappelijke prijs.

KPN
    Geachte mevrouw Nollen,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?