Opgelost door KPN: Bevriezen van abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 134993
Gebruiker
DoBerck
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Binnenkort ga ik voor drie maanden naar Kenia voor mijn studie. Nu krijg ik van KPN te horen dat ik mijn abonnement niet kan bevriezen en mijn abonnement alleen omlaag kan zetten naar de hoogte waarop ik ben ingestapt.
Ik vind het echt niet kunnen dat ik nu moet betalen voor mijn abonnement terwijl ik die niet eens gebruik. Dat komt neer op 3×48,50 = 145,50 weggegooid geld! Zoveel andere grote mobiele providers bieden hier wel mogelijkheden voor aan, waarom moet KPN hier in achterblijven??

De oplossing

Dat KPN het mogelijk maakt mijn abonnement te bevriezen tijdens de drie maanden van mijn verblijf in het buitenland.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Berck,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    DoBerck
    Datum
    We zijn tot een goede overeenkomst gekomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DoBerck
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen