Klacht KPN: Bezorgen van een TV ontvanger na 8 dagen nog niet gelukt.

Klachtnummer
# 24733
Gebruiker
Ad
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zo 31 maart: TV werkt niet meer.
Ma 1 april bellen met kpn. TVontvanger kapot, we sturen een nieuwe.
Di 2april een bezorg afspraak gemaakt voor wo.3 april tussen 18.00 en 21.30 uur.
Wo. 3 april niemand geweest dus bellen naar kpn. Advies was: Wacht een dag af.
Do. 4 april bellen met kpn. Aktie was: We sturen er weer een naar een steunpunt van DHL, dan zelf afhalen op za. 6 april tussen 14.30 en 16.00 uur.
Ook dit is ze niet gelukt.
Za.6 april weer kpn bellen. O mijnheer wat vervelend. we gaan u terug bellen want bezorgen is niet gelukt.
Terug bellen is tot nu toe ook nog niet gelukt dus nu weet ik nog niets.

De oplossing

Even brengen. Moet toch binnen 24 uur lukken.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Arkenbout,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Arkenbout,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen