Klacht KPN: Bij bestellen van 2de TV Ontvanger geen HD tv meer.

# 20672
Evelien Kraaij

We hebben bij KPN een alles in 1, Internet Bellen en Interactieve TV. We kopen een nieuwe tv en de oude gaat naar de slaapkamer. Ook daar willen we via een ontvanger van KPN tv kunnen kijken op dezelfde manier als beneden. Dan bel je naar KPN en je doet je verhaal, en de medewerker van KPN zorgt dat je binnen een paar werkdagen een nieuwe ontvanger binnen hebt. Die overigens niet veel kost, daarom erg aantrekkelijk. Dan een maar, direct na het bestellen krijg ik een bevestigingsmail waarin het volgende staat: ''Hebt uw gekozen voor twee tv-ontvangers, dan kunt u op uw adres geen programma's in HD kwaliteit krijgen. Hebt u gekozen voor HD, dan kunt u geen tweede interactieve TV-ontvanger aansluiten.'' Dit is dus erg vervelend en hadden we graag al gehoord bij het bestellen hiervan! Dus dan bel je direct na de vestigingsmail weer terug, om de boel te annuleren, dan kan dat vervolgens niet, omdat de bestelling er al in staat. Daarna alles weer retour, en een avond wachten op de Afhaler.

Hoe kunnen we nu boven tv kijken, en beneden op de tv gewoon HD kunnen kijken?

KPN
    Geachte mevrouw Kraaij,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Ik wacht het af. Groet,Evelien
    KPN
    Geachte mevrouw Kraaij,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Evelien Kraaij
    5 dagen verstreken en nog niets gehoord. Helaas zitten we nog even aan KPN vast middels het contract wat we gekozen hebben, dus we gaan niet betalen voor iets anders. We moeten het er maar mee doen. Schandalig dat we nog niets hebben gehoord. Duurt lang.

Ook een klacht indienen over KPN?