Opgelost door KPN: Bij KPN wordt het pakket Fox Sports aangeboden voor 12,50 p/m, maar bij het bestellen krijg ik een " nee" als antwoord

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 67812
Gebruiker
ddavey
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op de website maken jullie melding dat het pakket Fox Sports wordt aangeboden voor 12,50 p/m, maar nu wordt er eerst gezegd (door ene Marleen) dat het om een actie gaat en vervolgens is het helemaal niet meer mogelijk?! https://www.kpn.com/prive/pakketten/alles-in-1-thuis/extra-diensten/televisie/fox-sports.htm

De oplossing

Het product afnemen zoals die is aangeboden op de website: https://www.kpn.com/prive/pakketten/alles-in-1-thuis/extra-diensten/televisie/fox-sports.htm

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Mikoen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    ddavey
    Datum
    Ik ben inmiddels gebeld en heb een prettig gesprek gevoerd. Er is begrip getoond en toegegeven dat kpn onjuist was. Ik wacht rustig af op passende vervolgactie vanuit kpn, rond 12 augustus. Wordt vervolgd.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Mikoen, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Mikoen, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    ddavey
    Datum
    Kpn heeft laten blijken om bestaande klanten te waarderen dmv haar merkwaarden serieus op te pakken . Gelukkig zijn er een aantal kpn'ers die wél de moeite nemen dit na te leven. Ik ben blij dat ik kennis heb mogen maken met één van deze mensen en KPN mag haar handjes wel dichtknijpen met zulke medewerkers. Zo lang ik "in de breedste zin van het woord" kan vertrouwen op de aangeboden producten (kwaliteit), diensten (eerlijkheid) en service (nazorg) blijf ik een tevreden en loyale gebruiker.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ddavey
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen