Opgelost door KPN: Bij opzegging is abonnement opeens ZAKELIJK belbasis

Sander

Mijn ouders hebben sinds 20 jaar een privé telefoonnummer bij KPN en hebben later daarnaast zakelijk op een apart ISRA punt ISDN, nu analoog. Echter nu beweert KPN dat het privé nummer ook zakelijk is, terwijl deze al 20 jaar privé is.
Desondanks ontvangen mijn ouders een boete bedrag voor het opzegging bij een verhuizing naar Telfort (overigens een dochter van KPN). Zonder hiervan ook maar enigzins van op de hoogte te zijn.
Mijn vader wordt bij het bellen naar de helpdesk van het kastje naar de muur gestuurd. Ik begrijp werkelijk niet waarom een bedrijf als KPN klanten zoals mijn ouders die al 20 jaar producten afnemen zo ONTERECHT behandeld en boetes uitdeelt van +- 300 euro terwijl het gewoon om een privé nummer gaat!

Sander Brouwer

Schrappen van boetebedrag of in ieder geval verrekening met eerder beltegoed

KPN
    Geachte mevrouw Brouwer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Oke, ik wacht af.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Brouwer,In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Binnenkort zal zij/hij het weer proberen.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Sander
    Beste KPN,Ik heb geen enkele gemiste oproep, niks gezien, nergens.
    06-23192869Groeten,Sander Brouwer
    Sander
    De klacht is naar tevredenheid afgehandeld.

Sander

Ook een klacht indienen over KPN?