Klacht KPN: Bij verlenging mobiel abonnement worden al mijn opgebouwde voordelen afgenomen

Hendrik

Per deze maand is mijn mobiel abonnement na 2 jaar verlengd. Het abonnement zou ongewijzigd blijven. Ik had en heb zorgeloos instap. Normaal 150 bel/sms min. en 1 GB data. Omdat wij alles in één hebben wordt dat verdubbeld. In augustus werd het verhoogd naar onbeperkt bellen en 3 GB data tegen dezelfde kosten zodat wij niet de overstap zouden maken naar glasvezel, wat momenteel bij ons wordt aangelegd maar waar Kpn niet aan meedoet. In september krijg ik een sms van KPN dat mijn data verdubbeld wordt naar 6 GB data omdat ik zo.n trouwe klant ben. Nu, eind september gaat de verlenging van mijn abonnement in onder dezelfde voorwaarden en ben ik alle voordeel kwijt! Dus weer 2gb data en 300 bel/sms min! Vervolgens de klantenservice gebeld en het eind van het liedje is het: sorry meneer, het is nou eenmaal zo. Dan moet u maar één duurder abonnement nemen?! Ik zeg, ik krijg voordeel en binnen 2 maanden nemen jullie mij alles weer af. Sorry meneer,maar die gesprekken met mijn collega die uw abonnement heeft verlengt zijn er niet meer dus had u maar aan de hel moeten trekken toen u de bevestigingsmail kreeg. Waarover had ik moeten mailen als mij beloofd wordt dat alles hetzelfde blijft, maar dan €2,50,- goedkoper omdat de prijs van dit abonnement gedaald is???
We hebben KPN compleet en 4 mobiele abonnementen op ons adres. Willen jullie je goede klanten zo behandelen?! U ziet toch op mijn facturen wat ik 2 jaar lang betaal en dat ik onbeperkt bellen en 6gb data heb gekregen? Nogmaals: sorry meneer, kan ik nog iets anders voor u betekenen? Boos zeg ik: Dan zeg ik alles wel op. " Zal ik u doorverbinden met die afdeling?" Maar u moet dan wel alle kosten voor de duur van alle abonnementen betalen! Nou, wat willen ze graag goede klanten behouden.
Altijd vol lof geweest over KPN, maar dat is wel aardig over!

Mijn opgebouwde voordelen weer terug geven.

KPN
    Geachte heer Van Leijen,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?