Opgelost door KPN: Bijzonder slechte hulp bij slecht functionerende internetverbinding

halfgaar

- Op 18 februari nieuw IP adres gekregen (van 77.x.x.x naar 84.80.x.x).
- Sindsdien constant onderbrekende verbindingen, vooral 'SSH' lijkt het. Ook op bekabelde apparatuur. Het lijkt haast alsof er een rate limiter in ingeschakeld sindsdien.
- Modem gereset, uiteraard.
- KPN helpdesk gebeld. Persoon wist niet wat een IP adres was. Na een verbaasde reactie van mij omdat ik niet zo goed wist wat te antwoorden op 'wat bedoelt u met een nieuw IP adres' werd er opgehangen.
- Nog een keer gebeld. Man in kwestie zei dat het modem meldt dat de verbinding werkt en daar houdt de ondersteuning op. Op geen enkele manier werd er gepoogd mijn probleem verder te analyseren of te verhelpen.

Dat het weer werkt als voorheen, uiteraard.

KPN
    Geachte heer Cazemier,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    halfgaar
    KPN heeft vrij direct na mijn klacht contact opgenomen en het probleem serieus behandeld. Er zijn verschillende zaken ondernomen en problemen geconstateerd. Ze hebben na pogingen het op te lossen steeds ook weer contact opgenomen om te horen hoe het is gegaan, dus dat is goed.Het probleem lijkt nu verholpen te zijn.

halfgaar

Ook een klacht indienen over KPN?