Klacht KPN: Bizar slechte verhuisservice KPN-glasvezel
Details
De klacht
Oktober verhuizing doorgegeven per 2-12. Medewerker raadde ons aan over te stappen naar glasvezel. Eerste week van december niets ontvangen, dus gebeld. Er bleek een interne fout in het doorgeven van de verhuizing te zijn gekomen. Schuld binnen KPN. 23 december zou ik uiterlijk alles in huis hebben voor mijn complete glasvezelpakket met interactieve tv, telefonie en internet. Uiteindelijk werd ik gebeld door de planning die 14 januari in gedachten hadden als aansluitdatum. Toen ik aangaf dat mij beloofd was 23 december weer alles in huis te hebben, werd er simpelweg gezegd: 'dan zegt u toch alles op?'. Na diverse telefoontjes naar de klantenservice en inmiddels een maand ZONDER telefoon, internet en tv (heel handig tijdens een verhuizing en met een pasgeboren baby in huis), werd er een afspraak gemaakt voor di. 7-1.Vrijdag 3 januari werd ik echter gebeld door de afdeling Escalaties KPN dat er een re-run op het systeem was gekomen en dat 7-1 niet ging lukken. HELP!