Opgelost door KPN: Blijven bellen ondanks herhaald aangeven dat ik niet gebeld wil worden.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 568999
Gebruiker
Ellis D.
Datum
2 reacties

Details

Klacht

KPN belt me wekelijks om me KPN internet te verkopen. Ik heb al KPN internet maar ze blijven bellen. Ik geef iedere keer aan dat ze me van de bellijst moeten halen maar tevergeefs.

Gewenste oplossing

Stoppen met bellen.
Geboden oplossing
De klantenservice heeft heel snel telefonisch contact met me opgenomen en laten weten dat ze het probleem serieus nemen en een oplossing gaan zoeken. Twee dagen later hebben ze weer gebeld en laten weten mijn naam uit de bellijst te hebben gehaald.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte Doele,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Doele,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen