Klacht KPN: blokkade digitenne

Klachtnummer
# 125908
Gebruiker
Digna
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Incasso door kpn lukt niet. Ik heb al 5 keer mijn nieuwe rekeningnummer doorgegeven en dit blijkt weer niet goed te gaan. Nu heb ik weer een achterstand van 3 maanden en weer extra kosten. Graag wil ik aangesloten worden. Ik wil een betalingsregeling van 20 euro per maand naast mijn normalen abonnementskosten en per direct aangesloten worden. Dit is niet mijn fout.

De oplossing

aangesloten worden per direct.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Biever,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen