Klacht KPN: Blokkeren prepaid simkaart

Klachtnummer
# 19539
Gebruiker
AMC Melsen-van Hest
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn mobiele 06 nummer is door KPN geblokkeerd. Dus niet meer bestaand. Ik had er nog 18,25 euro op en het laatste gesprek dateerde van 18 oktober 2012. Kan nu niet internetbankieren en moet een andere simkaart aanvragen. Ben weduwe van 60 jaar en mijn hele leven al klant van KPN.
Is er geen oplossing? Bijv. geld terug?

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Melsen-Van Hest,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen