Klacht KPN: Blokkeren smsgc sms 8050

Klachtnummer
# 152074
Gebruiker
HvD
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik krijg ongevraagd berichten van 8050 en wil er van af. ik wil geen risico's lopen en zag, dat er al vele klachten zijn.

De oplossing

blokkeren!

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Dalen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    HvD
    Datum
    Zeer bedankt voor de info. Ik wacht me spanning af!
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Dalen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen