Opgelost door KPN: Blokkeren van e mailadressen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 109486
Gebruiker
BertdeVaan
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na toezegging dat mijn in gebruik zijnde e mailadressen van een oud abonnement (bij KPN) bij een ander abonnement (bij KPN) bruikbaar zouden blijven, zijn plots na drie maanden mijn adressen geblokkeerd. Direct contact opgenomen met KPN. Mijn eigen mailadres is weer bruikbaar, maar de adressen van mijn familieleden niet. Opnieuw contact opgenomen met KPN. Nu krijg ik te horen dat de adressen van mijn familieleden tot augustus geblokkeerd blijven en dan pas weer vrij gegeven worden. Aangedrongen om vrijgave alsnog te regelen. Dat is onmogelijk wordt mij gezegd. Hoe kan het dat een dag tevoren mijn eigen e mailadres wel vrij gegeven kan worden en de drie e mailadressen van mijn familieleden niet.
Het doorgeven van een nieuw e mailadres aan anderen en allerlei instanties is een heleboel werk. Dit was niet nodig geweest als KPN gedaan had wat het beloofd had bij mijn eerste contact over het beëindigen van het oude abonnement.

De oplossing

Het onmiddellijk deblokkeren van de e mailadressen van mijn familieleden.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Vaan,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    BertdeVaan
    Datum
    Inmiddels heeft KPN contact opgenomen en is het probleem opgelost naar volle tevredenheid. Iets wat eerst niet mogelijk was volgens de klantenservice, is via een andere afdeling nu gewoon opgelost. Gelukkig. Kortom de moed niet te vlug opgeven en blijven vragen om een oplossing. Kost wel wat energie.
  3. Auteur
    BertdeVaan
    Datum
    Goed opgelost. Gelukkig.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BertdeVaan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen