Opgelost door KPN: Blokkeren van e mailadressen

BertdeVaan

Na toezegging dat mijn in gebruik zijnde e mailadressen van een oud abonnement (bij KPN) bij een ander abonnement (bij KPN) bruikbaar zouden blijven, zijn plots na drie maanden mijn adressen geblokkeerd. Direct contact opgenomen met KPN. Mijn eigen mailadres is weer bruikbaar, maar de adressen van mijn familieleden niet. Opnieuw contact opgenomen met KPN. Nu krijg ik te horen dat de adressen van mijn familieleden tot augustus geblokkeerd blijven en dan pas weer vrij gegeven worden. Aangedrongen om vrijgave alsnog te regelen. Dat is onmogelijk wordt mij gezegd. Hoe kan het dat een dag tevoren mijn eigen e mailadres wel vrij gegeven kan worden en de drie e mailadressen van mijn familieleden niet.
Het doorgeven van een nieuw e mailadres aan anderen en allerlei instanties is een heleboel werk. Dit was niet nodig geweest als KPN gedaan had wat het beloofd had bij mijn eerste contact over het beëindigen van het oude abonnement.

Het onmiddellijk deblokkeren van de e mailadressen van mijn familieleden.

KPN
    Geachte heer De Vaan,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    BertdeVaan
    Inmiddels heeft KPN contact opgenomen en is het probleem opgelost naar volle tevredenheid. Iets wat eerst niet mogelijk was volgens de klantenservice, is via een andere afdeling nu gewoon opgelost. Gelukkig. Kortom de moed niet te vlug opgeven en blijven vragen om een oplossing. Kost wel wat energie.
    Goed opgelost. Gelukkig.

BertdeVaan

Ook een klacht indienen over KPN?