Opgelost door KPN: Boete na kosteloos opzeggen wegens vertrek buitenland

# 194537
Heleen

Telefonisch contact gehad met medewerker van KPNklantenservice over opzeggen abonnement wegens langdurig verblijf buitenland. Abonnement op mijn naam wordt door mijn dochter gebruikt. Medewerker gaf aan dat kosteloos opzeggen mogelijk was. Brief gestuurd en bevestiging ontvangen waarin geen melding stond over afkoopbedrag. Tot mijn verbazing werd in oktober €986 van mijn rekening afgeschreven, vanwege opzeggen abonnement. Dit is zonder enige aankondiging gebeurd. Ik heb brief naar de afdeling Opzeggingen gestuurd. Omdat ik geen reactie kreeg telefonisch contact gezocht met KPN. Helpdeskmedewerker was niet op de hoogte van mogelijkheid tot kosteloos opzeggen bij vertrek naar het buitenland. Zij zag in mijn klantendossier aantekening dat ik de boete moest betalen. Zij wilde mij niet in contact brengen met afdeling Opzeggingen. Zij adviseerde 3 weken te wachten op een antwoord Na telefoongesprek heb ik €986 gestorneerd. Daarna brief ontvangen dat ik bij Preventel aangemeld ben.

Kosteloos opzeggen accepteren en melding bij Preventel onaangedaan maken

KPN
    Geachte mevrouw Engbers,

KPN Klantenreacties CMT
    Heleen
    Fijn, ik wacht het even af.
    Heleen
    Telefonisch contact gehad met KPN en klacht lijkt naar tevredenheid opgelost te worden: excuses ontvangen en boete is kwijt gescholden.
    KPN
    Geachte mevrouw Engbers,

KPN Klantenreacties CMT
    Heleen
    Er is binnen een dag contact met mij opgenomen en mijn klacht is naar tevredenheid afgehandeld.

Heleen

Ook een klacht indienen over KPN?