Klacht KPN: Boete opzegtermijn KPN

Klachtnummer
# 37467
Gebruiker
hbouhof
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na jaren trouwe klant te zijn geweest zijn wij zakelijk overgestapt naar een andere aanbieder. Tot onze grote schrik ontvangen wij van KPN een factuur met een boete voor het opzeggen van het contract. deze boete bedraagt 417.27 ex btw.

In al het papierwerk wat ik bezit als klant wordt nergens vermeld van een opzegtermijn laat staan een boete. Al de door ons afgesloten abonnementen zijn door KPN stilzwijgend verlengt. Telefonisch werd gemeld dat wij nog een abonnement hebben tot 4 november 2014. Dit kan toch niet waar zijn?

De boete die wij krijgen van KPN is onnodig laat staan een absurd hoog bedrag.

De oplossing

Kwijtschelding van de boete omdat wij nergens van op de hoogte zijn gesteld door KPN.
Dit soort boetes zijn niet meer van deze tijd overstappen moet een makkelijk proces zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bouhof,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?