Opgelost door KPN: Boete van 450 euro betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 132177
Gebruiker
Anitavan der molen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Door omstandigheden moet ik verhuizen. In het nieuwe huis betaal ik alles all in. Dus ook inclusief tv en internet. Ik heb bij kpn aangegeven dat ik mijn huidige contract helaas niet kan meenemen. Echter, doordat mijn contract nog niet is afgelopen moet ik nu den boete van 450 euro gaan betalen. Ik vind dit werkelijk belachelijk. Ik heb al gekeken of ik mijn contracten eventueel kan meenemen maar in mijn nieuwe huis (chalet) zit geen aansluiting. Dit is voor mij totale overmacht. Conclusie: ik verhuis per 1 november, mijn contracten zijn door kpn nog steeds niet afgezegd en ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.

De oplossing

Ik verwacht dat de boete wordt kwijtgescholden

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Molen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Anitavan der molen
    Datum
    Ik wacht uw berichtgeving af
  3. Auteur
    Anitavan der molen
    Datum
    Goed opgelost, boete wordt kwijtgescholden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anitavan der molen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen