Klacht KPN: Boete wegens overname na verlening ''niet'' doorgeven

Klachtnummer
# 57341
Gebruiker
shizzledizzle
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In december merkte ik dat ik mijn abo kon verlengen. Ik wilde deze omzetten naar een sim only bij hi, maar aangezien ik een leasetoestel heb moet ik daar de huidige waarde nog wel van betalen, oke prima. In december heb ik gebeld of al bekend was wat ik moet betalen, dit was nog niet bekend. Ik kon wel aangeven bij de medewerker of ik mijn telefoon wilde overnemen. Dit wilde ik want sim only is hoe dan ook goedkoper dan m'n telabonnement verlengen. De medewerker gaf aan dat het automatisch van mijn rekening gehaald zou worden. Prima,geregeld. Krijg ik enkele weken geleden een brief thuis met een boete van 25 euro, want ik zou niet aangegeven hebben dat ik mijn telefoon wil overnemen. Nu geeft een medewerker aan dat je een overname pas kan doorgeven na de verlenging, is dat mijn FOUT. NEE!! Als een medewerker mij foute informatie geeft kan ik daar niks aan doen, leer hun de juiste werkwijze. Ik ga dan ook geen boete van 25 euro betalen. Al meer dan 11 jaar klant en dan dit....SCHANDE

De oplossing

Geen boete aangezien dit mijn fout NIET is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen