Opgelost door KPN: Boete wegens verhuizing binnen contracttermijn.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 71497
Gebruiker
Carin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn contract bij KPN (Alles in 1) loopt tot 21-12-2014.
Nu ga ik op 1-10-2014 verhuizen en samenwonen met min partner, welke al een contract met Ziggo heeft.
Mij is nu het voorstel gedaan om of het contract te blijven betalen van 1-10 tot 21-12 a 54 euro per maand of een boete te betalen o, het contract af te kopen per 1-10. Dexze boete bedraagt dan 200 euro. Anders zou ik het KPN-pakket nog 3 maanden mee kunnen nemen naar mijn nieuwe adres, waar echter al een Ziggo abbonement loopt.
Uiteraard vind ik dit absurd.
Is hier iets tegen te doen?

De oplossing

Contract beëindigen per 1-10-2014 wegens verhuizing en GEEN boete.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Meer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Carin
    Datum
    Compromis bereikt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Carin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen