Klacht KPN: Brief verzoek tot overname dienst(en)

Klachtnummer
# 180568
Gebruiker
Struikie
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Van de week een brief gehad met daarin verzoek tot overname dienst(en) terwijl ik geen contact heb gehad met een andere provider en daar ook geen intresse in heb.

Gebeld met de klantenservice en die kunnen niks doen omdat in de wet staat dat de huidige provider niet tussen beide mag komen.
Advies:afwachten of ik een brief krijg van de "nieuwe" provider en dan daarop reageren.

Nu zie ik het al helemaal gebeuren dat 26 augustus (want deze datum staat in de brief als einddatum) alles wordt afgesloten en wij dus geen tv,internet en bellen meer hebben.

Iemand een advies?

De oplossing

Het verzoek tot overname verwijderen en garantie dat het abbo gewoon doorloopt zonder gezeur.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Struik,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Struikie
    Datum
    Dank je wel voor de reactie.
    Hebben jullie mijn gegevens nodig zodat jullie contact kunnen opnemen?

    Mvg,

    Martin
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Struik,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  4. Auteur
    Struikie
    Datum
    Alles werkt nu weer naar behoren maar niemand kan mij garanderen dat we na 26 augustus nog "online" zijn omdat dat de datum is wat in de brief stond voor afsluiting dienst.
    Dus ik wacht die datum nog even af.

    Mvg
    Martin

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen