Klacht KPN: Brief verzoek tot overname dienst(en)

Struikie

Van de week een brief gehad met daarin verzoek tot overname dienst(en) terwijl ik geen contact heb gehad met een andere provider en daar ook geen intresse in heb.

Gebeld met de klantenservice en die kunnen niks doen omdat in de wet staat dat de huidige provider niet tussen beide mag komen.
Advies:afwachten of ik een brief krijg van de "nieuwe" provider en dan daarop reageren.

Nu zie ik het al helemaal gebeuren dat 26 augustus (want deze datum staat in de brief als einddatum) alles wordt afgesloten en wij dus geen tv,internet en bellen meer hebben.

Iemand een advies?

Het verzoek tot overname verwijderen en garantie dat het abbo gewoon doorloopt zonder gezeur.

KPN
    Geachte heer Struik,

KPN Klantenreacties CMT
    Struikie
    Dank je wel voor de reactie.
    Hebben jullie mijn gegevens nodig zodat jullie contact kunnen opnemen?

Mvg,

Martin
    KPN
    Geachte heer Struik,

KPN Klantenreacties CMT

Struikie
    Alles werkt nu weer naar behoren maar niemand kan mij garanderen dat we na 26 augustus nog "online" zijn omdat dat de datum is wat in de brief stond voor afsluiting dienst.
    Dus ik wacht die datum nog even af.

Mvg
    Martin

Ook een klacht indienen over KPN?