Opgelost door KPN: Buitenland: abonnement pauzeren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 175316
Gebruiker
Stijn
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik vertrek voor mijn studie 5 maanden naar Australie. Ik wilde tijdens deze periode mijn abonnement pauzeren, maar dit blijkt niet te kunnen bij KPN. Ook het (tijdelijk) drastisch verlagen van de abonnementskosten is niet mogelijk. Terwijl ik geen zin heb om vijf maanden ruim €50 euro te betalen voor mb's en balminuten die ik niet gebruik..

De oplossing

Het pauzeren van mijn abonnement of op z'n minst het flink verlagen van mijn abonnement

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Zonneveld,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Stijn
    Datum
    Ik ben benieuwd naar uw antwoord...
  3. Auteur
    Stijn
    Datum
    Deze klacht is helemaal opgelost...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen