Klacht KPN: Buitenlandse stage

Jessica

Ik ga in februari voor 5 maanden naar het buitenland (Zuid-Duitsland) om stage te lopen, daarom leek het mij wel handig om mijn abonnement op pauze te zetten. Ik had namelijk wel eens vaker gehoord van een pauze. Ik ben langs gegaan bij een shop van Hi om meer informatie hierover te vragen. Blijkbaar is dit niet meer mogelijk voor klanten met een nieuw abonnement (afgesloten na maart 2012). Hierdoor moet ik gedurende 5 maanden ongeveer 130 euro neerleggen voor een service die ik niet kan gebruiken. Ook het bijstellen van mijn abonnement kon niet. Dit vind ik erg teleurstellend. Ik ben al jaren klant van Hi en heb ook nog nooit problemen ervaren. Het valt me daarom ook erg tegen dat er niet naar een oplossing wordt gezocht. Dit getuigd niet van een goede service naar de klant toe. Er wordt geen rekening gehouden met studenten die onverwachts naar het buitenland moeten. Mijn tevredenheid m.b.t. Hi is sterk afgenomen.

Graag zou ik mijn abonnement stop willen zetten gedurende de periode (5 maanden) dat ik in het buitenland aan het studeren ben, zodat ik geen onnodige kosten maak.

Jessica
    Ik ben inmiddels gebeld door KPN klantenservice, helaas was ik niet aanwezig dus ze hebben mijn voicemail ingesproken. Met het antwoord dat er absoluut geen oplossing is en dat ze mij niet verder kunnen helpen. Wel heb ik een telefoonnummer gekregen voor een nadere toelichting, daar zal ik morgen naar toe bellen. Blijkbaar heeft Hi niet de intentie om hier een oplossing voor te zoeken.
    Jessica
    Moet KPN nog terugbellen voor een nadere toelichting, maar het antwoord was dat er niets aan te doen was. Klinkt verre weg van een oplossing, dus dat gesprek heeft waarschijnlijk geen invloed op het antwoord.

Ook een klacht indienen over KPN?