Klacht KPN: Cadeau zou een tv van 43 inch zijn 109 cm is echter 32

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 603223
Gebruiker
Jac
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik voel me belazerd
Ik heb op 15 november udd en abonnement afgesloten met als cadeau en Philips 4k smart tv van 43 inch 109 cm €499,-  in plaats daarvan heb ik een kleine 32 inch tv-tje ontvangen. Omdat ik destijds niet helder kon nadenken ivm mijn gezondheid viel het mee niet op. Nu echter zie ik dat ik de bevestiging nog bewaard heb en sta perplex dat KPN dit gedaan heeft. Als ik dit geweten had was ik nooit overgestapt naar KPN. 

Schandalig gewoon dat ze dit gewoon kunnen doen, adverteren met een mooie tv en je een mini tv geven. 

Trouwens mijn abonnement klopt hoor 1 jaar tv en internet,viaplay

Ook hebben ze mijn sim only op een 2 jarige contract gezet terwijl ik vroeg voor 1 jaar.

 

Weet iemand wat ik hiermee kan want nu zit ik op 2,3 meter tv te kijken doen

Gewenste oplossing

Ik zou graag zien dat kpn de tv alsnog lieverd
Geboden oplossing
Ik krijg alleen een reactie van kpn dat ze de klacht in behandeling hebben genomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Jow,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen