Klacht KPN: cash back wordt niet uitgekeerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 116680
Gebruiker
rein
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Bij aanschaf van een prepaid toestel belooft KPN 20 euro beltegoed. Na twee maanden gevraagd waar dit blijft. KPN verwijst me door naar PREPAIDKORTING.NL . Twee weken terug gemaild. Geen reactie. Vreemd, maar mijn mail is niet meer terug te vinden. Vandaag weer gemaild. En weer is de mail weg. Net als mijn eerdere schrijven naar KPN...

Gewenste oplossing

Dat KPN 20 euro beltegoed. Aangevuld met de wettelijke 40 euro incassokosten. Bovendien wil ik weten wat KPN met mijn mails doet.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

7 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Willegen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    rein
    Datum
    Karin van KPN belooft 20 euro bij te boeken. Wel beloofd maar er gebeurt niets. De communicatie bij KPN is waardeloos.
    WAAROM GAAT KPN NIET IN OP MIJN OPMERKING
    DAT EERDERE MAILTJES VERDWIJNEN;
    DAT IK DE WETTELIJKE 40 EURO INCASSOKOSTEN OOK WIL ZIEN.
    KPN bewijst eens te meer zijn klanten NIET serieus te nemen!
  3. Auteur
    rein
    Datum
    De beloofde € 20,- cash back is betaald, jawel.
    Maar de wettelijke € 40,- incassokosten niet.
    De vraag dat mijn mailtjes met KPN zijn verdwenen laat het bedrijf onbeantwoord.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Willegen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  5. Auteur
    rein
    Datum
    Ik zou gisteren, maandag 6 juli, teruggebeld worden. Daarin zou mij verteld worden waarom KPN niet op mijn mailtjes heeft gereageerd. En mij zou verteld worden wat er met mijn verdwenen mailtjes aan de hand is. GEEN ANTWOORD.
    Wel ben akkoord gegaan dat KPN mij 30 euro incassokosten vergoed. Wordt binnen zeven dagen betaald is de garantie.
  6. Auteur
    KPN
    Datum

    Geachte heer Van Willegen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  7. Auteur
    rein
    Datum
    Uiteraard heb ik de klachtenafhandeling niet geaccepteerd. Ik ben er met mijn zgn. Klachtenafhandelaar ZEKER NIET uitgekomen. De afspraak is dat ze twee weken geleden binnen een half uur zou terugbellen. DAT IS NOOIT GEBEURD. KPN is dan een communicatiebedrijf, maar COMMUNICEREN KUNNEN ZE NIET. Een ding is voor mij duidelijk, als klant moet je NIET BIJ KPN ZIJN.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen