Klacht KPN: cash back wordt niet uitgekeerd

rein

Bij aanschaf van een prepaid toestel belooft KPN 20 euro beltegoed. Na twee maanden gevraagd waar dit blijft. KPN verwijst me door naar PREPAIDKORTING.NL . Twee weken terug gemaild. Geen reactie. Vreemd, maar mijn mail is niet meer terug te vinden. Vandaag weer gemaild. En weer is de mail weg. Net als mijn eerdere schrijven naar KPN...

Dat KPN 20 euro beltegoed. Aangevuld met de wettelijke 40 euro incassokosten. Bovendien wil ik weten wat KPN met mijn mails doet.

rein
    Karin van KPN belooft 20 euro bij te boeken. Wel beloofd maar er gebeurt niets. De communicatie bij KPN is waardeloos.
    WAAROM GAAT KPN NIET IN OP MIJN OPMERKING
    DAT EERDERE MAILTJES VERDWIJNEN;
    DAT IK DE WETTELIJKE 40 EURO INCASSOKOSTEN OOK WIL ZIEN.
    KPN bewijst eens te meer zijn klanten NIET serieus te nemen!
    rein
    De beloofde € 20,- cash back is betaald, jawel.
    Maar de wettelijke € 40,- incassokosten niet.
    De vraag dat mijn mailtjes met KPN zijn verdwenen laat het bedrijf onbeantwoord.

rein
    Ik zou gisteren, maandag 6 juli, teruggebeld worden. Daarin zou mij verteld worden waarom KPN niet op mijn mailtjes heeft gereageerd. En mij zou verteld worden wat er met mijn verdwenen mailtjes aan de hand is. GEEN ANTWOORD.
    Wel ben akkoord gegaan dat KPN mij 30 euro incassokosten vergoed. Wordt binnen zeven dagen betaald is de garantie.

rein
    Uiteraard heb ik de klachtenafhandeling niet geaccepteerd. Ik ben er met mijn zgn. Klachtenafhandelaar ZEKER NIET uitgekomen. De afspraak is dat ze twee weken geleden binnen een half uur zou terugbellen. DAT IS NOOIT GEBEURD. KPN is dan een communicatiebedrijf, maar COMMUNICEREN KUNNEN ZE NIET. Een ding is voor mij duidelijk, als klant moet je NIET BIJ KPN ZIJN.

Ook een klacht indienen over KPN?