Opgelost door KPN: Chaos bij KPN

content Opgelost
Maikel

Ben sinds 10 jaar klant van KPN met glasvezel voor thuis. Verder hebben we 3 mobiele aansluitingen van KPN. Afgelopen 20 dec 2020 bel ik KPN voor het aanvragen van digitenne. Het was snel geregeld dacht ik!! Daarna werd thuis aansluiting automatisch opgezegd, telefoon opgezegd, meerdere digitale ontvangers thuis gestuurd. En vandaag weer een track en tracé voor 4 nieuwe aangevraagde kastjes volgens KPN. Heb dan 6 digitale ontvangers en 2 digitenne kastjes. Waar ik nooit om gevraagd heb. Hierover zijn vanaf dec tot vandaag meerdere (lees 10 keer) keren contact op genomen met KPN en uren aan de lijn gehangen. Steeds in wachtrij die soms wel meer dan uur heeft geduurd. En nog steeds is het niet zeker dat het opgelost is. Ik wou alleen digitenne extra!! Hoe moeilijk kan het zijn? Maar krijg er uren bellen met KPN en een hoop frustratie gratis bij, misschien is dat de service die ze bedoelen en waar ze zo voor staan?!

Zorgen dat alles staat zoals het moet staan en ik eerder en nu aangevraagd heb. Voor frustratie en tijd die er onnodig in gestoken is moeten ze zelf maar iets bedenken wat ze kunnen doen.

KPN
    Geachte heer Waarsenburg,

KPN Klantenreacties CMT

Maikel
    KPN heeft het in behandeling en zijn er druk mee bezig. Heb er vertrouwen in dat binnenkort alles afgehandeld gaat worden
    Maikel
    Nog aan het wachten op laatste telefoontje. Heb ook nog vraag over brief met verzoek om terugzenden apparatuur.
    KPN
    Geachte heer Van Waarsenburg,

KPN Klantenreacties CMT

Maikel
Vanuit kpn 1 aanspreekpunt gehad tijdens het oplossen van de klacht. Dat maakt het veel makkelijker dan telkens een andere medewerker. Deze persoon heeft meerdere malen contact met ons gehad tot alles werkte zoals het gewenst was. Vriendelijk en vooral duidelijk in wat we konden verwachten. Nu hopen dat alles goed blijft.

Ook een klacht indienen over KPN?