Klacht KPN: charge subscription met sms 3010 valt mij lastig dagelijks

Klachtnummer
# 194854
Gebruiker
john
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik krijg elke dag sms-jes van 3010, zit ik niet op te wachten en dan wordt er ook nog geld afgeschreven per sms a € 5,00 per keer. ( LEES IK HIER )
Ik weet helemaal nergens van, weet ook niet welk bedrijf het is.

mvg. john

De oplossing

GELD TERUG EN GEEN SMS MEER

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Withagen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen