Opgelost door KPN: Chauffeur KPN busje vertoont aggresief gedrag in het verkeer.

content Opgelost
tngu123

Vanochtend om 08:00 14-11-2022 ter hoogte van de Churchill laan in Amsterdam reedt een KPN busje langs met kenteken V-386-GJ. Chauffeur reed ontzettend agressief en zat op zijn telefoon. Hij reed nog minder dan een meter van de achterkant van mijn scooter en bij een handgebaar om meer afstand te nemen begon meneer nog dichter te rijden en te seinen. Wanneer ik langs de kant probeerde te gaan haalt meneer rechts in over het fietspad waarbij hij vlaklangs mijn voorwiel rijd en een vrouw met kind op de fiets maar net weet te ontwijken. Bij het stoplicht blijf ik achter het busje om confrontatie te vermijden. Meneer begint in zijn achteruit naar mij te rijden om duidelijk mij te treiteren. Ik ben hierdoor uit paniek gaan toeteren en weg gereden (gedwongen door rood licht).
Bij het langsrijden vond chauffeur het nog nodig om de middelvinger op te steken en zijn sigaret naar mij toe te gooien.

Ik zou graag willen dat de chauffeur met desbetreffende kenteken op dat tijdstip en op die locatie kennis krijgt dat dit absoluut niet kan en ontzettend asociaal is en gevaarlijk is.

Bijlagen

Manager heeft inderdaad gebeld en we hebben het er beide over gehad. Tevreden.

KPN

KPN Klantenreacties CMT
    tngu123
    Helaas tot op heden nog steeds geen reactie van KPN..
    tngu123
    Tot op heden nog steeds geen reactie.
    KPN
    Geachte heer Van Beek,

Als het goed is heeft de manager van de medewerker in de KPN auto contact met u opgenomen en u gesproken.

Hopelijk is het gesprek naar u tevredenheid geweest en namens KPN nogmaals excuses voor deze mindere ervaring.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?