Opgelost door KPN: Colporteren en niet kunnen nakomen wat in maart j.l. is afgesproken

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 68628
Gebruiker
grafhorst55
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In maart 2014 word ik door iemand van KPN gebeld met de vraag of het niet beter is mijn KPN abonnement tv/pc/vaste telefonie compleet te maken met kpn/hi mobiel.
Ik heb daar in eerste instantie negatief op gereageerd maar omdat de man mij vertelde dat ik bij ontvangst van het gsm toestel bij Samsung € 100,- retour kon krijgen + een gratis uitbreiding van het kanalenpakket ben ik overstag gegaan.
Ik heb op 5 juli de nieuwe gsm in ontvangst genomen na eerst € 145,- betaald te hebben. Nu blijkt dat die actie van Samsung niet meer is en dat je nu een geheugenkaartje gratis kan krijgen.
Ik heb over de gang van zaken bij Hi/KPN een klacht ingediend maar men gereageerd dat het niet anders is.
Ik heb ook aangegeven dat ik overweeg mijn tv/pc/vaste telefonie m.i.v. mijn contract afloop wil beëindigen (jan. 2015) dit n.a.v. het gebeuren m.b.t. tot het gsm abonnement.
Ik hoop op een oplossing want ik ben tot op dit probleem een tevreden klant van KPN.

Gewenste oplossing

Evt van het gsm contract af maar mag ook een compensatie zijn van bijv een bepaalde termijn een pakket gratis.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Grafhorst,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    grafhorst55
    Datum
    Hedenmorgen door KPN geïnformeerd dat de beloofde € 100,- op mijn rekening zal worden gestort. Hiermee is wat men beloofde in maart j.l. toch nog goed afgehandeld.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen