Klacht KPN: Communicatie en serive

Mdg

Na mijn verhuizing meerdere malen contact gehad met kpn betreft de verhuizing.
Producten: Digitenne 12,50 en Internet 26,50.
Uiteindelijk een maand zonder internet gezeten en wel voor betaald omdat het callcenter welke mijn voicemail had ingesproken terug zou bellen, dit is nooit gebeurd. Na een week erna zelf gebeld en kreeg de mededeling dat ik te laat was met doorgeven.
Vervolgens krijg ik een internet abonnement van 32,50 + digitenne 12,50 = 45,00.
Ook goed. Meerdere malen contact gehad, kreeg ik een pakket van 82,50 in de maand welke ik niet besteld had. Nu heb ik dus nog geen interactieve tv en betaal ik nog steeds voor digitenne omdat de verhuizing niet goed gegaan is. Ik had allang gebruik moeten maken van mijn alles in 1 pakket. Contact gehad over de kosten maar ik kom er niet uit. Ik ben dan ook teleurgesteld in kpn omdat ons altijd van huis uit is opgelegd om bij kpn te blijven voor de service en betrouwbaarheid.

Geld terug voor de maanden dat ik geen gebruik heb kunnen maken van bestelde diensten.

KPN
    Geachte heer De Groot,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?