Klacht KPN: Communicatie is slecht

Klachtnummer
# 250325
Gebruiker
A.Lam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

KPN houd zich niet aan de afspraak ze zouden gisteren een modem leveren is niet gebeurd.

Tijdens chat word je zo verwijderd als het moeilijk word is gister 2 keer gebeurd

De oplossing

Afspraak nakomen.

Oplossing bieden

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lam,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen